Fandom

Liga Młodych Wiki

Alan Scott

54strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Alan Scott – bohater i członek Amerykańskiego Stowarzyszenia Sprawiedliwych, znany pod pseudonimem Zielona Latarnia.

Wygląd Edytuj

Wygląd fizyczny Alana bez stroju bohatera nie jest znany.

Jako Zielona Latarnia, Alan miał pelerynę z wysokim kołnierzem przypiętą złotym sznurkiem. Jego spodnie były wyraźnie złączone z bluzką. Na klatce piersiowej w jasnym okręgu dostrzec można było symbol lampy naftowej. Aby ukryć swoją tożsamość, Alan nosił ciemną maskę zakrywającą oczy.

Umiejętności Edytuj

Podobnie jak wszystkie Zielone Latarnie, Alan czerpie swoją moc z Pierścienia Zielonych Latarni.

  • Zwiększona siła – Alan dzięki mocy Pierścienia Zielonych Latarni posiada znacznie większą siłę od przeciętnego człowieka.
  • Zwiększona wytrzymałość – Alan dzięki mocy Pierścienia Zielonych Latarni posiada znacznie większą wytrzymałość od przeciętnego człowieka.
  • Lot – Alan dzięki mocy Pierścienia Zielonych Latarni może latać, będąc otoczonym wtedy zieloną aurą.
  • Generowanie struktur – Alan dzięki mocy Pierścienia Zielonych Latarni może tworzyć wszystko, o czym pomyśli poprzez czystą wolę. Wszystkie konstrukcje są niezwykle wytrzymałe i mogą posiadać najróżniejsze funkcje, a jedynym ograniczeniem ich działania jest wyobraźnia twórcy.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Alan Scott mieszkał w Gotham City, kiedy to w 1940 roku mając zaledwie 23 lata znalazł uszkodzony i wadliwy kosmiczny pierścień stając się tym samym pierwszym człowiekiem znanym pod pseudonimem Zielonej Latarni. Mimo swoich dobry poczynań, Alan nigdy nie dołączył do Korpusu Zielonych Latarni, jednak stał się członkiem Amerykańskiego Stowarzyszenia Sprawiedliwych.

Kiedy Amerykańskie Stowarzyszenie Sprawiedliwych zdecydowało się przyjąć nowego członka – Red Tornado, Alan publicznie przed prasą ściskał androidowi dłoń, tym samym gratulując mu przebycia tak długiej drogi.

Występy Edytuj

Liga MłodychEdytuj

  1. Człowieczeństwo

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Szablon:Navbox/Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki