Fandom

Liga Młodych Wiki

Amanda Spence

54strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Amanda Spence – naukowiec pracująca dla Kadmus.

Wygląd Edytuj

Amanda jest wysoką, szczupłą i ciemnoskórą kobietą. Ma krótko obstrzyżone ciemnobrązowe włosy i ciemne oczy. Nosi czarne okulary i kryształowe kolczyki. Zazwyczaj ubrana jest w fioletowy golf z dużym kołnierzem i długi, biały fartuch laboranta.

Osobowość Edytuj

Amanda z pozoru wydaje się być spokojną i posłuszną pracowniczką, bezwzględnie wykonującą każde polecenie przełożonych Kadmos, jednak jednocześnie ukrywa głęboko w sobie strach. Bała się Superboy'a, a kiedy ten zaczął obarczać ją wszelkimi błędami Kadmosa, przestraszona kobieta wycofała się i powiedziała „jak sobie chcesz”.

Biografia Edytuj

Korzystna niekorzyść Edytuj

Waszyngton
4 lipiec, około 14:00 EDT

Amanda pomagała Markowi Desmondowi w badaniach nad Genomorfami. Pomagała też później otworzyć zablokowane przez Robina drzwi do Projektu Kr.

Waszyngton
5 lipiec, około 00:39 EDT

Po tym, jak pomocnicy zabrali ze sobą Superboy'a i pokonali Hit Sezonu, Amanda została nowym głównym naukowcem w Kadmos.

Waszyngton
25 listopad, około 11:28 EST

Amanda była wściekła, kiedy Superboy powrócił do Kadmosa i zaczął oskarżać ją o stworzenie kolejnego superklona. Jak się okazało, całe badania koncentrowane były na medycznych eksperymentach genetycznych z zastosowaniem Genomorfów. Kiedy młody bohater odnalazł Lustro i został przez niego pokonany, ponownie oskarżył Amandę o działanie na niekorzyść Kadmosa, co sprowokowało ją do odejścia.

Współpraca z bohaterami Edytuj

Nieokreślona lokacja
31 grudzień, około 07:16 EST

Amanda wraz z Merą, Vulko i Serling Roquette pomogła stworzyć Cure-Tech – urządzenie potrafiące eliminować skutki Starro-Tech i chronić przed kolejnym zarażeniem nim organizmu.

Waszyngton
1 styczeń, 00:00 EST

Podczas ataku Błysku na Kadmos, Amanda leżała nieprzytomna na ziemi wraz z innymi Genomorfami.

Występy Edytuj

Liga MłodychEdytuj

  1. Dzień Niepodległości
  2. Fajerwerki
  3. Polityka
  4. Stara znajomość

Komiksy Edytuj

  1. Fears

Ciekawostki Edytuj

  • W komiksach DC Comics, Amanda Spence należała do Agendy i za pomocą specjalnego garnituru za wszelka cenę próbowała złapać Superboy'a. Była gotowa zabić każdego, kto stanąłby jej na drodze.

Zobacz też Edytuj

Szablon:Navbox/Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki