Fandom

Liga Młodych Wiki

Dubbilex

54strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

DubbilexGenomorf będący G-Goblinem, który został stworzony przez Kadmus.

Wygląd Edytuj

Dubbilex jest wysokim i szczupłym Genomorfem o niebieskiej skórze. Jego głowa znacznie różni się budową od czaszki przeciętnego człowieka i posiada dwa długie ostre rogi, a także nie ma widocznego nosa. Jego uszy są szpiczaste, a zza nich wyrastają małe narośle, podobne do tych wyrastających z brody.

Dubbilex nosi białe laboratoryjne spodnie oraz koszulę w tym samym kolorze.

Osobowość Edytuj

Dubbilex z pozoru wydaje się być spokojnym i niezwykle zaradnym Genomorfem, którego cechuje niezwykła podejrzliwość do współpracowników, a także zawziętość i skłonność do interpretowania normalnych zachowań jako wrogich, obraźliwych czy też pogardliwych. Najbezpieczniej czuje się w szeregach swojego gatunku i za wszelką cenę stara się zapewnić im bezpieczeństwo. W tym celu pomógł uwolnić Superboy'a, sugerując się myślą, że jeśli ten stanie się superbohaterem, „wytyczył ścieżkę” wśród ludzi dla swoich „braci”.

Dubbilex miał wiele sekretów przed swoimi pracodawcami z Kadmosa, którym to nie powiedział o swoich telepatycznych zdolnościach, a także potajemnie „wyzwalał” Genomorfy i przenosił je do Miasta Genomorfów.

Umiejętności Edytuj

Dubbilex telekinesis.png

Telekineza Dubbilexa

  • Zwiększona wytrzymałość – Dubbilex będąc Genomorfem posiada znacznie większą wytrzymałość od przeciętnego człowieka, dzięki czemu bez szwanku wyszedł z wielu silnych ataków.
  • Telekineza – Dubbilex posiada telekinetyczne zdolności, dzięki czemu może poruszać siłą umysłu średniej wagi obiekty. Kiedy używa tej zdolności, jego rogi świecą się na jaskrawy, czerwony kolor.
  • Telepatia – Dubbilex posiada telepatyczne zdolności, dzięki czemu może porozumiewać się siłą umysłu z innymi Genomorfammi. Kiedy używa tej zdolności, jego rogi świecą się na jaskrawy, czerwony kolor.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Dubbilex został stworzony jako jedyny Genomorf klasy G-Goblin, który posiadał moce telekinetyczne oraz moce telepatyczne, dzięki czemu zyskał pewien stopień uprzywilejowania w Kadmosie i stał się opiekunem pozostałych projektów. Kiedy naukowcy rozpoczęli pracę nad projektem Kr, mężczyzna czuł, że osoba ta może być wielką nadzieją dla wszystkich Genomorfów i od początku kontrolował go, aby stał się bohaterem i „wytyczył ścieżkę” dla „braci”.

Ucieczka brata Edytuj

Waszyngton
4 lipiec, około 14:00 EDT
Dubbilex talk with Guardian and Desmond (2).png

Dubbilex wystawia Strażnika

Dubbilex podłożył ogień w Kadmusie, aby przyciągnąć uwagę superbohaterów. Następnie kiedy Robin, Mały Flash i Wodnik przybyli na ratunek, Genomorf zaciągnął ich na najniższe piętra. Gdy obecność pomocników została odkryta przez Strażnika, Dubbilex za wszelką cenę chciał namówić Desmonda, aby ochroniarz zostawił swojego G-Gnoma, ale bezskutecznie. Po tym, jak młodzi bohaterowie zostali złapani, Genomorf obudził ich telepatycznie, aby przekonali rozmową Superboy'a do zmiany, a następnie telepatycznie komunikował się z nim i pomógł mu uciec.
 
Waszyngton
5 lipiec, 00:01 EDT

Dubbilex pomagał młodym bohaterom uciec, kiedy to zatrzymały ich Genomorfy. Mężczyzna przedstawił się Superboy'owi i wyraził swoje intencje, kiedy to Desmond wstrzyknął sobie w układ krwionośny projekt Hit Sezonu.

Po klęsce potwora, Dubbilex w dalszym ciągu pracował dla Kadmusa, który teraz stanął pod przywództwem Strażnika. Mimo tego mężczyzna kontynuował swoje plany dążące do uzyskania wolności dla wszystkich Genomorfów. W międzyczasie głęboko pod ziemią pod laboratorium stworzył Miast Genomorfów, do którego potajemnie sprowadzał swoich „braci”.

Nowe warunki Edytuj

Waszyngton
25 listopad, 11:28 EST
Dubbilex and Superboy talk on the other clone (4).png

Dubbilex oprowadza brata po mieście

Kiedy Superboy powrócił do Kadmusa poszukują innego super klona, Dubbilex początkowo próbował przekonać „brata”, że nic takiego nie znajdzie. Gdy jednak „Lustro” został uwolniony, Genomorf postanowił działać. Dowiedział się od najstarszych „braci”, że projekt Lustro jest pierwsym powstałym klonem, którego stworzył Kadmos. Po przegranej przez Superboy'a walce z wrogiem, Dubbilex telepatyczne obezwładnił Lustro i przeniósł go do Miasta Genomorfów.
 
Miasto Genomorfów
25 listopad, 14:41 EST

Dubbilex oprowadził Superboy'a po mieście, kiedy to bohater zauważył związanego Lustro. Gdy wróg się uwolnił, rozpoczęła się długa walka, którą starszy klon przegrał. Tarcze bohatera zawierały jednak GPS, dzięki któremu Lex Luthor i Strażnik odnaleźli miasto i zakończyli natychmiast autonomiczne plany Dubbilexa.

Waszyngton
1 styczeń, 00:00 EST

Podczas ataku Błysku na Kadmos, Dubbilex leżał nieprzytomny na ziemi wraz z innymi Genomorfami.

Występy Edytuj

Liga MłodychEdytuj

  1. Dzień Niepodległości
  2. Fajerwerki
  3. Polityka
  4. Stara znajomość

Ciekawostki Edytuj

  • W komiksach DC Comics, Dubbilex był jednym z projektów Kadmosa, stworzonym przez Dabney'a Donovana jako zmodyfikowany ludzki klon. Posiadał on niezwykłe zdolności telepatyczne i telekinestetyczne, dzięki czemu stał się pracownikiem Kadmosa z wyższą rangą i został sprzymierzeńcem Superboy'a i Supermana.

Zobacz też Edytuj

Szablon:Navbox/Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki