FANDOM

Pan Huragan – android stworzony przez T.O. Morrowa i Broma Stikka.

Wygląd Edytuj

Pan Huragan jest dużym, czerwonym androidem obudowanym w większości ciemno metalicznymi elementami. Na ramionach posiada dwie armaty, z którymi specjalnymi przewodami łączy się z rękoma. Na ciemniejszych elementach androida można dostrzec wiele jasnoniebieskich miejsc, które wyraźnie się mienią. Przez tułów i głowę Pana Huragana przechodzi czarna linia, a jego twarz w większości przykrywa brązowy szal z cienkiej tkaniny.

Umiejętności Edytuj

Mister Twister's storm.png

Aerokineza Pana Huragana

  • Zwiększona siła – Pan Huragan posiada znacznie większą siłę od przeciętnego człowieka.
  • Zwiększona wytrzymałość – Pan Huragan posiada znacznie większą wytrzymałość od przeciętnego człowieka.
  • Aerokineza – dzięki swojemu oprogramowaniu, Pan Huragan może generować ze swojego ciała silne wiatry i tornada.
  • Lot – dzięki swoim aerokinetycznym zdolnością, Pan Huragan może latać na tornadzie.

Biografia Edytuj

Góra Sprawiedliwości
18 lipiec, około 11:16 EDT
A joyful outcome.png

Pan Huragan zniszczony po walce

T.O. Morrow i Brom Stikk wspólnie stworzyli androida, który miał początkowo służyć jako egzopancerz pozwalający kontrolować warunki atmosferyczne. Stikk zamierzał usiąść za sterami urządzenia i znaleźć tym samym Red Tornado, po czym miał przeprogramować jego oprogramowanie. T.O. Morrow przekonał jednak wspólnika, jakie niebezpieczne może być ręczne kontrolowanie robota, więc postanowili sterować nim wprost z kryjówki. Następnie Pan Huragan został wysłany do Szczęśliwego Portu, gdzie po chwili szaleństwa napotkał Ligę Młodych. Android nie doceniał pomocników i odtrącał ich ataki, oczekując na przybycie Red Tornado.

Po pewnym czasie Liga Młodych wykorzystała podstęp i pokonała Pana Huragana udając Red Tornado. Następnie urządzenie zostało zmiażdżone przez Marsjankę olbrzymim kamieniem.

Występy Edytuj

Liga MłodychEdytuj

  1. Witajcie w Szczęśliwym Porcie

Ciekawostki Edytuj

  • W komiksach DC Comics, Pan Huragan był alter ego Bromwella Stikka – przestępcy posiadającego nadludzkie zdolności i umiejętność generowania tornad i huraganów.

Zobacz też Edytuj

Szablon:Navbox/Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki